Persoonlijke details

Kandidaat CAU51
Geboortedatum 19-03-1993

Opleidingen

1991 ISW HBL
1982 HTS Elektrotechniek; computerkunde

Werkervaring

2006 - heden Service Manager

service organisatie in Nederland vanuit vijf vestigingen. Beko Bakkerij Techniek is marktleider in Nederland voor de service en levering van machines voor de ambachtelijke bakkerij in het midden, kleinbedrijf en de retail; Verantwoordelijk voor alle service activiteiten inclusief personeel en lid van het management team. · Aansturing direct 7 FTE (coördinatoren) en indirect tot 30 FTE (servicemonteurs) incl. FWG proces; Herstructurering en kwaliteitsslag totale service apparaat in een 24; Opzetten Customer Service Management (incl. SLA´s), o.a. Direct Support Line b2b, logistiek, (project)planning en after sales. Alle facetten worden geïmplementeerd in een CRM applicatie; Opzetten Warehouse Management incl. barcode & GPS. · Inkoop en partnerbeheer · P&L budget, administratie en debiteurenbeheer; Het realiseren en inrichten van twee nieuwe servicevestigingen.; Als projectmanager het managen en uitvoeren van het; Als verantwoordelijke het opstarten van de interne verbouwing incl. de facilitaire- en ICT verandertrajecten.

2005 - 2006 Projectmanager

Haalbaarheidsonderzoek Arbo-dienstverlening vanuit een HRM optiek, i.v.m. gewijzigde arbowetgeving per juli 2005. Projectmatige werkzaamheden op assurantiekantoor, mede i.v.m. aangepaste wetgeving financiële dienstverlening (AFM)

1999 - 2005

het mede opzetten en uitbouwen van een zelfstandige business unit van; verkoopt multi mediale computer trainingen (ICT), assessment testen, turnkey E-Learning projecten en PC Privé projecten aan de top 500 bedrijven en zorg- en; Verantwoordelijk voor alle activiteiten inclusief (tijdelijk) personeel: · Aansturing direct 10 FTE en indirect tot 125 FTE incl. P&O proces · Sales incl. acquisitie, offerte en gehele ordertraject en levering · Veranderproces Portal applicatie van stand-alone naar online E- Learning inclusief hosting en management informatie systeem (MIS) · Customer Service Management (incl. SLA´s), o.a. call center b2b, b2c, logistiek, planning en after sales en relationshipmanagement. Alle facetten zijn geïmplementeerd in een CRM applicatie. · ICT middelen en infrastructuur volgens ITIL richtlijnen · Inkoop en partnerbeheer · P&L budget, administratie en debiteurenbeheer; o.a.; Het opzetten met een externe partner van een technische helpdesk, volledig geïmplementeerd met bestaande CRM systeem van Elsevier en de juiste meerwaarde naar de consumenten voor PC- Privé en E-Learning. Dit alles volgens opgestelde SLA´s, die minimaal voldoen aan de eisen van de hardware partners en contractueel (INK-model) vastgelegd met klanten. · Als verantwoordelijk de interne verbouwing incl. de facilitaire- en ICT verandertrajecten succesvol opgezet en opgeleverd.

1996 - 1999 Projectmanager

· in eigen beheer ondernemingsplan gemaakt · marktonderzoek gedaan en financieringsmogelijkheden onderzocht t.b.v. het opzetten van een verhuurbedrijf van test-en meetapparatuur in de installatie-industrie · een haalbaarheidsonderzoek t.b.v. het opzetten van een b.u. verhuur voor een Ned. importeur van US milieu-apparatuur uitgevoerd.

1995 - 1996 Operations Manager/lid management team

algehele verantwoording voor technische-, inkoop-, sales-, logistieke- en servicezaken. De ISO 9002 certificering is gehaald in

1995

Project nieuw automatiseringssysteem, hardware; geïntegreerd met dedicated software

1994 - 1995

Project opzetten samenwerkingsverband met Compaq t.b.v. beursen en cursussen in het dealerkanaal. Initiatiefnemer en grondlegger eerste computerverhuurbedrijf in Nederland

1994

Opzetten en uitvoeren 2ndUserElectronics.Verkoop gebruikte apparatuur

1992 Project

Project marketingonderzoek en opzetten ICT verhuurafdeling Benelux.

1989

Project opzetten nieuwe afdeling debiteurenbeheer.

1989 - 1995 Operations Manager/lid management team

algehele verantwoording voor gehele verhuur/verkoop/inkoop/service/techniek. Hoofd Direct Support Line, kwaliteitscomité (SLA manager callcenter).

1982 - 1996

EER is een Engels verhuurbedrijf voor elektronische test- en meetapparatuur in de installatie-industrie, met vestigingen in West- Europa.

1980

Stage opdracht PGEM Nijmegen, inrichting computersturing opstart eenheid G13